Tuesday, March 6, 2012

New fabric cupcakes in the house

Fabric cupcakes datang lagi!!.
Kini saya menggunakan english cotton polkadot berlatar belakang maroon. Bagi melengkapkannya, saya hiasi bahagian atas cupcake ini dengan bunga rose warna cream.
SOLD OUT
Setiap satu dijual pada RM3. (tidak termasuk pos)
Sesiapa yg berminat, sila email  or sms saya segera.
 
-

fabric cupcake ini pula bertemakan pink polkadot.Saya menggunakan english cotton polkadot pink in colour. Warna pastelnya sangat sepadan dengan mereka yg menyukai hiasan gaya english.
"ready stock" ada 5 biji sekarang. Setiap satu dijual pada harga RM3 (tidak termasuk pos). Sesiapa yg berminat boleh contact saya.
SOLD OUT
-

Gambar di atas menunjukkan close up bagi hiasan bahagian atas fabric cupcake ini. ianya dihiasi dengan lace berwarna cream dan diletakakkan bunga rose warna sedondon  bagi menaikkan seri.
-

Bahagian cawan cupcake ini dihiasi dengan lace warna sedodon bagi menmbahkan lagi serinya. Secara ringkas, cupcake ini tampil dengan gaya yang ringkas tetapi tetap menarik.
SOLD OUT
~~~@@~~~


No comments:

Post a Comment