Tuesday, March 6, 2012

MY HANDMADE TOTE BAG - blue theme

Kepada semua pembaca blog saya, untuk makluman anda bag ini saya buat pada bulan 8 2011 yang lalu semasa saya dalam cuti bersalin. Baru sekarang saya dapat upload dalam blog.
Tote bag ini adalah kesinambungan tote bag maroon saya yang lalu.
-

Pemandangan bahagian dalam bag. Mempunyai 6 poket untuk mengisi sebiji hp saya, business card dan kp saya, slot untuk letak pen 2 batang dan slot untuk letak duit kertas secara lanscape.
-
Ini saja saja ajer. Nak menunjukkan saya yg buat.
he he he
-
Pemandangan dari sisi. Saya menggabungkan dua jenis design dengan warna yang sedondon bagi menaikkan seri tote bag ini.
-
Lagi pemandangan dari separa sisi.
Masih baru dalam bidang pembuatan beg ini. So saya akan terus belajar bagi meningkatkan lagi kualiti jahitan dan teknik.
-

No comments:

Post a Comment