Tuesday, June 8, 2010

Decoupage (NEW)


Decoupage kali ini adalah pada kotak tisu 4 segi sama. Zaman sekarang jarang jarang kita dapat lihat kotak tissue besar nie. Tapi saya sukakannya sebab ia kecil dan menjimatkan ruang terutama ruang meja makan ketika meja sarat dengan hidangan. Kertas tissu royal albert digunakan bagi menampilkan kemewahan





Tisu kertas royal albert digunakan bagi menghias kotak suis berkembar dua ini. gabungan kedua dua item di atas menjadikan ruang makan lebih elegen. Kepada sesiapa yang berkenan untuk memiliki barangan di atas, boleh lah sms saya atau email.





Decoupage kali ini saya jadikan hiasan dinding untuk rumah sendiri. Rose adalah bunga kegemaran. Berlatar belakangkan warna cream, saya melekatkan souviette rose dan dihiasi border emas disekeliling nya. Untuk lebih menarik, saya hiasakan ribbon dari fabric yang sama dengan fabric sofa dan langsir.

Akan datang, saya akan upload gambar rumah pulak. Insya allah

2 comments:

  1. Preciosos todos tus trabajos!!!
    Besos, desde Buenos Aires, Argentina,
    Sandra

    ReplyDelete
  2. thank you Sandra. i am really apriciate that. thnaks for spending time visiting my blog

    ReplyDelete