Saturday, May 22, 2010

Hantaran Pertunangan Epi



















































Dah lama sangat tak buat gubahan hantaran. So, apabila ada member tanya sama ada boleh buatkan gubahan untuk adik beliau, Epi... saya pun bersetuju... Tapi awal awal lagi dah warning dia yang hasil gubahan saya nie bukan lah hasil gubahan pakar... Pemilihan tema hitam putih and silver adalah trend semasa yang sedikit sebanyak memeningkan kepala memikirkan teknik gubahan yang sesuai.

Jadi nya, saya buat satu dulu then tunjuk kat dia juga mak ayah dia. so, bila mereka dah setuju, dengan senang hatinya, saya dapat habiskan yang lain... Atas permintaan mak EMA, saya selitkan beberapa ekor rama rama pada setiap bekas hantaran. (Mak Ema memang suke butterfly) selamat bertunang EPI.

No comments:

Post a Comment